Výrobek typu Microsoft Surface Laptop bych si nekoupil ani za patnáct stovek .
Odpovědět1 1
Reálná životnost módní elektroniky jako mobily je ani ne dva roky do konce záruky, pak si stejně lidi koupí nový, protože ho "musí" mít. Tyto malé věci nelze levně udělat opravitelné a naprostá většina zákazníků o to stejně nestojí, takže by to výrobu jen prodražilo. Což je zřejmě jediný cíl EU byrokratů.
Jsou horší věci, třeba regionální omezení dostupnosti online obsahu.
Odpovědět0 3
No konečně z toho Evropskýho parlamentu taky přišlo něco rozumnýho :)
Odpovědět7 0
Se zastávat konzumu ale když se to rozebere zajišťovat výrobu a dostupnost náhradních dílů bude výrobcům svazovat ruce.Dál proč výrobci neustále vylepšují své produkty protože je diky neopravitelnosti na trhu stále dostatek kupní síly a je třeba o ni tvrdě bojovat s nadějí že prodáte miliony kusů.Ptám se bude někdo investovat do vývoje když bude mít šanci prodat je statisícům
Odpovědět0 0
A že by to prostě nařídili? Stejně snadno jako zakázali prodej křivých okurek a nekřivých banánů? Toto by bylo naopak rozumné, nějaká norma o opravitelnosti přístrojů a dostupnosti náhradních dílů, komu se to nelíbí, dovážet sem nemusí.
Odpovědět2 0
EU je tak trochu schizofrenní, nejprve nařídí bezolovnatou pájku u které není dodnes plně zvládnutá technologie, resp. je, ale je to příliš drahé, a proti tomu v automobilismu jsou nařízené takové normy pro vypouštěné splodiny, že nové, i větší vozy mají "foukaný" benzínový litrový tříválec.
Odpovědět3 0
Ale ved to je klasika. Ale znovuopravitelnost vitam, nakolko sa mi nedavo podarilo ozivit PSU. Zopab mobo bolo tiez, ale odkedy montuju te super duper skvele kondenzatory s pevnym dielektrikom tak je to uz tazke. Hlavne ze nevydrzia ani 1/2 z toho co normalne. To je ale pokrok + naschval poddimenzuju chladnie :(
O autach na nevijadrujem vlastnim feldu z roku 1997 ;) Takze to ide akosik mimo mna. New auto si nikdy nekupim lebo na to nebudem mat. Radsej sa rychlejsie zbavim hypo.
Odpovědět1 0